cocoo tävling

Publicerat i:

I samarbete med Cocoo.se – Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband! För att vara med behöver du bara göra en kommentar i mitt inlägg i min blogg och motivera varför just du borde vinna det! (Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)

En lycklig vinnare utses om två veckor och presenteras här på min blogg!

Lycka till!! :)



#1 - - Angela:

Min motivering:

Jag rätt ny inom bloggvärlden och det vore en riktigt bra början att vinna nånting!

Särskilt ett skitsnyggt armband som det!

Och jag brukar ju aldrig ha turen att vinna,men om man aldrig försöker så vinner man ju inget heller så,right?haha:)



(kontakta: min blogg,eller hotmail.)

#2 - - josefin:

Jag borde få vinna armbandet då jag för det första väldigt gärna vill ha ett sådant armband då det är supersupersnyggt, och för det andra så har jag aldrig vunnit något tidigare, och för det tredje så har jag ganska dåligt självförtroende och även om det låter klyschigt så skulle en snygg accessoar liva upp mig lite och stärka mig lite! =) Håller tummarna för att jag vinner då det där armbandet är något jag väldigt gärna velat ha ett tag. <3

#3 - - Lockerz:

Ger bort gratis inbjudningar till Lockerz! Läs mer på http://joininglockerz.blogg.se

#4 - - Linnea:

skulle gärna vilja va med i tävlingen o få chans o vinna:) varför ja borde vinna? för att ja älskar att ha på mig snygga smyckes detaljer:) o armbandet var verkligen snyggt ! :) så nu håller ja bara tummarna! :D haha

#5 - - MammaTessan:

Jag vill vara med och tävla!

Jag borde få vinna för jag har blivit tokig i armband på slutet. Vill ha!! =)

#6 - - Emelie <3:

Åh vilken mysig blogg du har <3

#7 - - Joss:

jag älskar verkligen cocoos smycken :) Så grymt fina och detta var så snyggt och hade varit kul att vinna :) Är inne i en preiod då jag bara älskar att piffa upp mig med armband, klockor och halsband :) Detta armbandet hade varit såå snyggt till resten av min samling :)

#8 - - Sara:

Måste bara påpeka att cocoos smycken är supersnygga!

jag tycker att jag borde få vinna för att jag älskar allt som har med armband att göra, mamma säger alltid till mig när vi är ute och handlar att jag inte ska kolla efter fler armband, därför hade det dels varit roligt att vinna ett.

Jag brukar inte vinna heller, därför hade det varit extra kul. :)

#9 - - Malin:

jag är gärna med o tävlar :D varför jag ska vinna :D joo för jag har vunnit i en kamp mot min vikt, vann med -29 kilo! stolt , så behöver lite nya smycken m.m. till mitt nya jag!! :P hehe