,

Publicerat i: just me
jag har denna bekännelse att ge 
jag gillade inte dig i slutet
för jag kunde inte förstå dig '
vilket gjorde mig frusterad och ängslig
men du luktade fortfarande som hemma
jag hade mer intresse av dig
jag trodde vi kunde fixa allt
vilket jag nu kan ta som en förolämpning
det var en tid då jag slutade växa som person
och jag kunde inte älska dig på samma sätt längre
du förvann mer och mer
så jag spelade den jag ville
betedde mig som en idiot
förstod aldrig riktigt hur det skulle betyda för mig
jag kan inte minnas den gången då allt slutade för mig
då jag förändrades
det hände det också
då jag slutade vara dig kär
ena sekunden var jag odödlig,
inget kunde krossa mig
i nästa stund var jag sårbar som ett litet barn
att ha älskat dig har varit de mest påfestande, intensvia och smärtsammaste i mitt liv
ibland för mycket att bära 
Ibland för ohälsosamt