.

Publicerat i: just me
Jag känner honom 
Jag känner honom i mitt hjärta
Jag känner hans hjärta
Jag vet att han skulle aldrig såra mig
Men jag insåg aldrig när jag var så självsäker 
Att han spelade på mitt förtroende
Av en sak
Av en sån dum sak
Men då fick du mig att bli galen
Du fick de att bli mitt fel
När Jag var i sån smärta...
Baby.. De gjorde ont

En sån lång historia vi har baby
Och folk förstod aldrig varför jag alltid gick tillbaka till dig
Du fanns där och jag fanns alltid där för dig
Jag kunde släppa allt för dig
Mitt hjärta
Jag älskar dig oändligt
Jag försökte 
Gud vet att jag försökte gå vidare
Men ingen var som du
Ingen kände mig som dig
Sexet 
Kyssarna
Handens rörelse över min kropp
Dina händer över mig

Jag hatade dig, 
Du krossade allt
Jag spelade spel för att visa att du aldrig mer skulle kunna komma in
Du skulle få känna smärtan du utsatte mig för
Men mitt hjärta gjorde mig svag
Så otroligt svag för dig
De är en giftig kärlek
Spännande
Farlig helt ut i venerna

Jag kanske såg saker och ting med din förtrollning
Jag kunde inte tävla emot dessa känslor
Starka och svaga
Jag bad att jag skulle klara mig utan dig
Vår framtid... Är så oklar
Droger du ledde mig till
Jag var hög och osäker 
Så du försvann för att sedan komma tillbaka
Lovade mig all kärlek 
Lovade mig att denna gång skulle du stanna 
Du skulle anstränga dig
Och jag hade så många anledningar till att ge dig upp
Men din kärlek 
Din kärlek är jag..