dear you

Publicerat i: just me
om du läser detta så betyder det att jag tog modet till och skicka detta till dig...så, bra för mig.
Du känner inte mig så väl men om du låter mig få berätta så har jag en tendens att gå om och om igen att jag har svårt att öppna mig utan att skriva om det
men detta kommer bli det svåraste jag har kommit att skriva
 
jag har träffat någon 
det var en olycka
det var inte sökandet 
för jag ville aldrig finna någon
allt var fulländat
den perfekta stormen
han sa en sak...jag sa något annat
plösligt kände jag att jag ville stanna i detta samtal för evigt
och nu har jag den där jobbiga känslan i magen
att han är på väg att betyda något för mig 
han är fullständigt galen
på ett sätt som får mig att känna mig ironisk
han är du
det är dom goda nyheterna 
dom dåliga är att jag inte riktigt vet hur jag ska vara med dig
och det skrämmer skiten ur mig
för om jag inte är med dig nu
har jag en känsla av att vi kommer gå vilsna där ute
det är en stor ful värld med sjuka sinnen
folk hinner knappt blunda
då dom missar sånna här stunder
stunder som kan ha kommit att förändra allt
jag vet inte alls vad som kommer hända mellan oss
och jag vet inte varför du ska bli förälskad i en sån som mig
just för att mina handlingar inte alltid är igenomtänkbara.
men gud du doftar så gott
som hemma 
och när vi har sex 
stannar allt runtomkring
det måste betyda något