Ny gammal text

Publicerat i: just me
Ryck bort mina armar när du ändå är på väg till ditt mörka näste
Försök ta över mina tankar
Jag menade aldrig att såra dig
Jag ville bara krossa dig
Dina tårar känns varma när dem rinner ner för mina fyra armar
Så jag stänger mina ögon
Blundar en stund
Biter mig i läppen
Hoppas att jag kan behålla mitt tålamod medans du kastar allt
Hur kan du säga att din sanning är bättre än min
Du kan inte säga att det var kärlek mellan oss
En blind man kan se giftet du ger mig
Jag hade inget vapen mot dig
Om jag bara kunde skapa mig en fiende större än din ilska
Då kunde jag ha vunnit denna gång
Men jag gav dig allt
Jag gav dig allt
Jag gav dig allt
Stänger mina ögon en stund
Blundar för vad du gör
Biter mig i läppen för att behålla mitt tålamod
Jag gav dig allt
 
Du ville slå mig och skrika åt mig
Alla fel jag gjort
Du ryckte i hela mig
Sa att du skulle vinna
Du ryckte telefon får min hand
Bad mig sluta
Du ville inte förstå du ville att jag skulle fortsätta ge dig allt
Ja för denna gång vann du igen
Du vann
 
Så jag fortsatte ge dig allt 
Jag gav dig allt
Mer av mig
Jag gav dig allt igen