.

Publicerat i: just me
Komisk hur ensamma dagar kan få en att ifrågasätt "vad har jag för liv" 
Lustig hur ett krossat hjärta kan säga " hur värt är mitt liv" 
Lustig när en dröm aldrig vill slå in hur vi beskyller de på våra liv
Äntligen nu när jag ser mig omkring och ser hur fantastisk världen är
Som jag kan säga "detta är mitt liv"
Detta är mitt liv
Idag imorgon är fantastiskt
Jag kan tacka mig
För detta är vad jag är skapad för att bli
Detta är mitt kall
Det här är jag
Här är jag
Jag är mitt liv
Låt mig få leva mitt liv  
Som de är menat att bli

Och jag kan äntligen säga att jag ej bryr mig om era mörka sinnen 
Inget jag vill känna eller finna i mina minnen
Jag har så mycket kärlek att ge
Se aldrig mer ner, säg inte att de är fel
Låt mig leva
Låt mig leva

Ibland när jag blir rädd, låter jag mig själv se tillbaka, och bli stark av vad jag har gått igenom
26 års tid, äntligen vet jag att jag är värd mer
Gråtit över mina misstag, andras misstag jag tagit på men aldrig mer
Är de inte vackert att jag kom till denna jord
Vill minnas och växa ifrån all sorg, all hjärtesorg 
För att förfylla andras liv
Och ge mig själv kärlek för den jag är
Kan ni inte se glädje ni ger mig
I mitt liv
Aldrig mer sorg aldrig mer en ledsen sång
Låt mig få leva mitt liv
Som de är menat att bli!