Den ljuva tonåren

Publicerat i: just me Tonårstankar, Vuxen

Hej hejsan!!
Idag är jag sisådär 27 år gammal 🙄 och jag minns att när jag var ynka 14 år( då tyckte jag super vuxen och mogen) så var 27 år gammal för mig gammalt! Jag såg mig själv med typ 5 st barn och gift med kanske andra mannen och en Volvo såklart , lite utanför Västerås skulle jag bo också då.
Haha ja nog älskar jag mer mitt liv jag har idag än den jag trodde jag skulle ha!

Som 14 år trodde man ju att man var sååå vuxen och föräldrarna var bara sååå dryga som skulle lägga sig i vad jag hade på min tex. Att ta hem något annat än sin bästa vän kom inte på tal om! Ehm..

Jag hade mål och drömmar vilket jag fortfarande har och är på gång! Trodde väl mer när jag var "barn" att allt skulle vara så enkelt att nå sina drömmar och mål. Haha jo! Det kanske mer är min personlighet som vill göra allt så noga hela tiden suck!

Nu när jag har min son så skrattar jag åt den dagen han kommer be mig vara tyst för att jag ej förstår, jag har ingen aning och att jag ska låta honom leva sitt liv som han vill.. Ohboj det här kommer bli en utmaning ..

"Funderar ett tag" tur att han är på väg att bli 4 månader bara 😁

Detta ämne kommer bli en serie , som jag kommer skriva om ibland, hoppas ni vill läsa mer sådant, puss!