Matteos första ord

Publicerat i: just me 2016, Förstaordet, barn, bebis, berätta, bfaugusti, jollra, prata

Det är så mycket som ska hända och händer just nu.. Haha jag undrar själv hur jag orkar detta! Trots att det är typ värsta tiden för mig också nu med min sjukdom så finner jag styrkan ifrån Matteo. Min lilla fina familj hjälper mig och ger mig styrka. Så nästa vecka kommer jag kunna komma ut med en grej som kommer hända.. Kan nämna Expressen söndag så får ni suga på den ett tag :)

Jag är med i en grupp på Facebook : gravid bf augusti 2016( jag vet vi borde byta namn nu men vi namnet står kvar haha) det är mammor från hela Sverige, vi har varit med varandra sedan vi fick reda på att vi var gravida.. Vi alla var bf i augusti men vi hade en del som fick i juli och några i september. Är så otroligt tacksam över våran grupp där vi hjälper varandra och kan dela och fråga om ALLT :D
Jag ställde en fråga om vad dem tror deras bebisars första ord blir :) för Matteo (tror vi) har börjat säga nej hahah eller hej. Vi säger hela tiden "heeeeej" inte för att Matteo vet om vad det betyder men det är sån fantastisk känsla att höra sin bebis börja "prata" mest är det dahdah (kanske pappa?) haha
Så nu är jag nyfikna på era svar, om du har bebis vilket blir hens första ord tror du? Eller Vad var ditt barns första ord?
Kommentera och berätta