Jagvhar alltid varit fascinerad över hur våra kroppar healar sig själv och vi lappas ihop alltid på något vis. Under min graviditet så var jag så stolt över min kropp.. Att jag inte fick nå bristningar på magen trots min enorma mage haha (dock fick jag på skinkan vilket jag kommer dela med mig i ett annat inlägg) jag är nu ännu stoltare över min kropp då jag faktiskt har snyggare kropp nu än innan jag blev gravid. Kanske älskar jag mer mig själv nu också efter att jag varit gravid , kanske tror mer på det. För innan insåg jag aldrig hur smal jag var, liten och nätt. Nu kan jag tycka att jag är för smal och vill träna istället. Vilket har resulterat i mycket snyggare kroppsform enligt mig själv. Dock är jag fortfarande för smal haha!

Jag går inte på gym och jag går inte promenader.. Utan jag tränar med min son. Och det har hjälpt mig också orka med allt trots min sjukdom :)