Vet ni vad som gör mig så arg? Avundsjuka människor som ej kan vara ärligt glada för någon annan skull. Jag vet attman ej ska bry sig men kände väl att droppen blev när väldigt få av mina & andrés vänner grattade André, nu när han blev en av utmanarna på Svensktoppen! Det är sjukt stort och jätte svårt och komma med i Svensktoppen!

Varför ska det sticka så sjukt mycket i vissa ögon!!??? Va stolta istället! Ingen annan än jag vet hur mycket André jobbat med sin musik, hur mycket han velat om han ens ska köra solo. Så glad som han och jag blev i söndags mäter nästan upp till när våran son föddes. Det är så stort!
Varför kan inte andra förstå det och gratta? Bara gratta!?

Avund är Lite som jantelagen...

Skrota jante tänkandet!! Jag tycker nog att det är väldigt svenskt att man ej får tjäna för mycket, får ej sticka ut och man får absolut inte tro att man är bättre än andra! Men så är det väl aldrig!!? Eller har jag fel?

Vill ni ej var glad för våran skull? Strunta då i det samt sluta vara falska också! Kritisera, hylla, debattera vad som helst bara ni är ärliga mot varandra! Varför är det så svårt!?

Imorgon skriver jag om att leva i en relation med en musiker :)

#1 - - Anonym:

Jaaa...så är människor det sticker i ögonen när det går bra för andra än sig själv. Egoism kallas väl det med eller... men som jag alltid har sagt till dig så ska man skita i vad andra tycker eller tänker... annars dras man ner i djupet. Det viktigaste är att familjen finns vid din sida och berömmer där är det ren kärlek... vänner kommer och går...familjen finnas för alltid💖