Syskon?

Publicerat i: just me Varförsåbråttom, barnnr2, bråttommedallt, ejokej

Var på väg och skriva godmorgon :/ haha!
Jag gjorde först ett videoinlägg om detta ämne men klurar fortfarande ut hur jag skulle ha fått ut den på min sida :O

Så jag skriver inlägget istället.
Många har frågat mig, när kommer nr 2?

Och jag blir helt förskräckt! Vi har inte en tanke på att skaffa ett till barn nu. Varför så bråttom? Barn kan faktiskt leka med sina vänner och kusiner (som jag gjorde) är det inte okej längre att ha flera år mellan barnen? Eller vad är det jag missat!
Som nybliven mamma har man inte en tanke på ett till, inte jag iallafall. All min energi och tid ska gå till Matteo nu. Det är så vi vill ha det.

André har musiken och jag min sjukdom. André har redan nu dåligt samvete fast jag sagt åt honom att jag tar på mig det ansvaret och jag visste om detta innan vi fick Matteo! Skulle aldrig ta ifrån honom musiken. Ska man då orka med ett till inom 1-2 år.
Nej !

Ni får ursäkta, men jag blir så förvånad över hur det ska vara enligt vissa. Sen så vill jag berömma er som fixar fler än ett barn! Starkt av er 💕

Matteo måste få all våran uppmärksamhet ❤️❤️

#1 - - Anonym:

JG rekommenderar inte att ha tätt mellan syskon. Det är onödigt tufft! Skit i konstiga kommentarer skumt att folk ens frågar det? Matteo är ju typ nyfödd!!!