Wow

Publicerat i: just me

Jag vågar knappt tro det! Men jag har över 500 blogg läsare 💕 känner lite större press på mig nu :O hmm haha

Just nu sitter vi i bilen och ska till läkaren, eller jag ska till BM och kolla vad jag ska välja för preventiv medel och jag har bestämt mig för att ta stav igen som jag hade för flera år sedan!
Anledningen till att jag tog ut den då efter att bara haft den i 3 månader var för att jag gick ner 8 kilo och jag var redan då väldigt smal. Det är väldigt ovanlig biverkning att man går ner i vikt. Annars var stav nr 1 bästa skyddet. Så istället för p-piller som ej funkat på mig... Som ni ser haha så ska jag välja stav eller sprial vi får se :)
Vad har ni för skydd? Och varför?


Sen ska hon väl se så allt ser okej ut där nere också 🙄

Puff... Vilken packning man har med sig 😅 förut var det bara en själv och legg.
Nu bebis och skötväska.. Och i bilen har jag packat barnvagn och min väska. Jag ska nämligen sova över hos mamma inatt :)
Jaa jag sitter bara och fyller ut tiden med att skriva detta inlägg, förut kom åkte jag alltid 10 min innan bokat besök vilket gjort att jag kommit precis i tid, nu åkte jag 12.15 och har bokad tid kl 13.00 hmm ja för vet ni man vet aldrig haha (tänker som mamma)
Hörs sen pöss