Joobb

Publicerat i: just me Artikel, Expressen, barnrum, fibromyalgi, fransförlängning, inyervjuv, poster, sjukdom, tidning

Min lilla enhöring som jag ritat i alla år ska bli tryckt och säljas som posters! Är en så glad liten tjej :) vill tacka min syssling för denna chans! 1000 ex wow säger jag! 


Sen har jag fått så många fina kommentarer på min mejl och Facebook ang min artikel i Expressens söndagsbilaga, så imorgon tänkte jag spela in en video där jag svarar på frågorna jag fått :) kommer finnas på youtube men kommer länka den här i bloggen. 

Fransarna gör jag bara under helgerna då mamma har opererat handen, det blir en del jobb på helgerna och kunder får vänta men tack för att ni har överseende med detta tills vidare💕 

Jag har även haft kontakt med ett annat företag ang ett annat "jobb" som jag inte kan gå ut med just nu men till våren kan jag komma ut med vad det gäller och är :)


Jag som är en tidigare arbetsnarkoman och alltid gillat att ha mycket och göra, börjar känna nu under min mammaledighet att jag behöver mer jobb ( mer än att passa min son haha) jag vet jag borde ta det lugnt med tanke på min sjukdom! Men det blir som en slags terapi och vara iväg eller göra saker... man tänker liksom inte på värken ( för den är där ändå) 

Nej nu ska jag mysa vidare med Matteo som Sover här i min famn, 
Jo just ja , finns det ett intresse av att få en personlig poster målad av mig så hojta till :) 

Pusshej