Ber om ursäkt!

Publicerat i: just me Fibromyalgi, Kronisktsjuk, Mamma, Sjukdom, Skada, Smärta, Värk

Hej förlåt kära ni.. jag har haft skuld känslor över att hag ej skrivit något inlägg på nästan en vecka.. :/ men jag har en rejäl skov period i min fibro just nu.. då ingen medicin hjälper mig! 

Sen har jag en skada i min ryggrad efter en händelse som hände för 4 år sedan...

En person jag då hade i mitt liv 2013.. kom och gick som han ville..
Kommer en natt väldigt full .. utan att direkt gå in på detaljer om vad som blev sagt fram till fallet så kan jag berätta att jag blev puttad och landade på en golvkruka med svanken först... där blev jag lämnade för han gick sedan! Efter att jag blev puttad så har jag haft problem med ryggen!

Det var den skadan som gjorde att min förlossning innan jag fick epidural var hemsk.. jag var redo att få blunda och få ett avslut på all värk! Obeskrivlig smärta!

Och här ligger jag med samma värk! Och jag kan ej hantera detta med min son..
Och jag har sådana skuldkänslor.. usch nu gråter jag igen.. 
jag lever ofta bakom en mask och jag gör ofta saker jg egentligen inte orkar.. jag vill bara känna mig normal , vill aldrig att ryggen eller fibron ska ta över mitt liv! 

Nu sitter jag här i soffan.. tårarna rinner ner.
Matteo har somnat i min famn.. jag ber om att värken ska försvinna innan han vaknar igen så han ska få 100% av sin mamma..

Usch ni får ursäkta detta inlägg men det här är min vardag och ibland brister det för mig! 
Blir så arg för att ingen läkare hjälper mig för att jag är 27 snart 28år gammal! "För ung" jag kommer aldrig bli frisk så varför... nej usch jag måste avsluta kan ej gå in i dem känslorna just nu!

Ta hand om er! ❤️

#1 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: 💕
Daniella Di Paolo

#2 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: 💕
Daniella Di Paolo

#3 - - Anonym:

Älskade Danni. Du ska inte be om ursäkt och absolut inte ha dåligt samvete. Ingen annan än du känner din värk därför ska ingen annan heller komma och tala om för dig vad du orkar och inte orkar. Önskade att kag kunde hjälpa att få bort allt det onda. Man är inte svag för att tårarna rinner,man är stark. Superwomen. Jag har inte fibro men jag har kronisk värk även jag. Men det går vi inte in på nu. Att läkare är mer än idioter det ska gudarna veta. Men Danni. Du är en ubderbar människa,mamma ja allt man kan vara. Öndkar att jag kunde göra mågot mer än att bara sända över många styrkkramar. Stor bamse kram jessica j

Svar: Åh tack älskade vän! Värmde mitt hjärta att du tog dig tid att skriva till mig! Bamse kram❤️
Daniella Di Paolo

#4 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: 💕
Daniella Di Paolo

#5 - - Anonym:

Men .stackars dig .krya på dig o kämpa på så gott du kan .❤

Svar: Tack för din omtanke :) mår bättre nu ❤️
Daniella Di Paolo

#6 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: Kram 💕
Daniella Di Paolo

#7 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: 💕
Daniella Di Paolo

#8 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: 💕
Daniella Di Paolo

#9 - - Anonym:

Kram 💕

Svar: 💕
Daniella Di Paolo

#10 - - Marianne Karlsson:

Fina du, massor med kramar 🌹Ibland är man stark och orkar och ibland inte 🤕 Men låt det vara så, du vet att när det är riktigt skit kan det bara bli bättre 💞 Kram

Svar: Tack finaste ❤️!! Du har så rätt! 😊 lram
Daniella Di Paolo

#11 - - CH:

Först så blir jag så arg på mannen som puttade dig... Hemskt att sånt här ska behöva hända. All styrka till dig! Tänk på att ibland blir allt också värre känslomässigt pga alla hormoner, kram till dig.

Svar: Tack för din omtanke :) han finns ej i mitt liv alls nu men man påminns pga av värken! Stor kram! 🌸
Daniella Di Paolo