Dag 3 & 4 konstant migrän

Publicerat i: just me CBD, Fibro, Fibromyalgi, Kronisksjukdom, Sjuk

Hej på er :) 

Jag hade ingen ork att skriva ett inlägg igår då jag somnade med sonen kl 18.
Igår så ökade jag dosen från 1 kapsel till 2.. jag reagerade inte med att bli trött som man kan göra om mantra för mycket.. utan migränen kom :/ jag tror jag bara ska ta 1 kapsel morgon och kväll. Tog även 2 idag för att se och pang migrän!!! Dock kom den senare denna gång. Jag hann faktiskt ha en riktigt trevlig dag med familjen idag.. vi åkte och kollade på djur och Matteo var så glad :)

Men sen när vi skulle handla då kom migränen! Utan någon medicin med mig så kommer jag hem och känner att det är försent att ta migrän medicin! 
Jag har varit glad eller jag är glad för min värk i musklerna och lederna har ej dykt upp faktiskt :D men migränen tar ifrån mig den uppskattningen jag borde ha... jag hoppas jag får slippa migrän imorgon! 

Nu har jag iallafall kommit fram till mig egna dosering av kapslarna 1x2/dag! 
Ni som också använder CBD hur ser era doseringar ut? Vare sig det är kapslar eller olja! 

Nej nu måste jag vila en stund och hoppas på att migränen släpper .. och just ja även ta EN kapsel :)

Just ja jag orkade bada våran lilla tjej idag också :) med pudlar så måste man borsta innan badet.. bada , torka noga - borsta och föna samtidigt så det ej blir några tovor. Giggsi tyckte det var jätte skönt efteråt och blev väldigt mallig av sig :)