dag 5 och halva 6 så glad!!!

Publicerat i: just me Bebis, Fibro, Fibromyalgi, Kronisksjukdom, Mamma, Sjukdom, Smärta, Värk, fransar

Hej :) vi har ökat i följare/läsare! Va roligt! Jag kan faktiskt se vart i Sverige jag har läsare ( inte mer än så, så oroa er ej) :) och jag har nästa i hela Sverige :D så roligt! 


Ja då ska jag berätta om dag 5.. tig 1 kapsel och vips ingen migrän som jag misstänkte :) han mått så jäkla bra! Nog också för solen varit framme och våren börjar komma! Men i min kropp är jag glad.. kroppen är glad kan man säga så för drt är exakt så det känns :) 

Jag har upptäckt en grej! Har alltid varit sugen på kinderägg och glass genom min fibro men nu med kapslarna ska jag ha allt.. godis , chips choklad.. allt som är salt och sött.. har ni upplevt detta? 
Och för mig är set bara bra då jag behöver gå upp minst 5kg :O 

Jag börjar tro att jag måste få en behandling för min sköldkörtel eller så har jag dåliga blodvärden igen.. för igår sov jag och Matteo länge igen 🙄 18-02 sen var vi vakna en stund och somna om igen kl 03 och gick upp kl 06.30. Så fruktansvärt trött men ändå inte seg och långsam när jag vaknar och det kan jag nog tacka kapslarna för :) 

Könner igen tröttheten så ska ringa läkaren imorgon!

Idag så har jag gjort fransar :) har ej fått ont än!!! Dock lite nu i fingrarna när jag skriver :/ men är det inte underbart!! Jag vill göra så mycket känner jag! Passa på men vet att jag måste ta det lugnt också :)

Jag tror jag får satsa mer på att filma inläggen :) 
Njut av solen om den skiner hos er ❤️