En vecka Och lite där till!

Publicerat i: just me 7månader, Bebis, Cbd, Fibro, Fibromyalgi, Kronisksjukdom, Mamma, Smärta, Viföräldrar, Värk

Jag och CBD firar lite mer än en vecka idag :)

Inatt sov jag dåligt och det berodde ej på fibron utan min älskade son som har tänder som är på gång.. han har redan två st som sticker upp 😊😍 så sött! 

Så varannan timme tror jag vi har vaknat, upp på säng kanten för att gunga och vagga honom tills han somnar om om inte gnugga på flytande alvedon på tandköttet! Så måste jag ju också försöka nynna på någon godnattsång med världens torraste mun 😂 blir inte så mycket ljud ifrån mig haha 

Usch det kändes i hela kroppen inatt när jag bar honom upp i min famn och nästan hasade mig till sängkanten med honom i famnen.. han halv sover så han är extremt tung för mig (12kg) 

Så inatt tänkte nej jag härdar ut till imorgon .. ska ej ta någon värktablett för jag tänkte jag somnar om snart (har inga problem med att somna om eller sova) 

Men kl 06 i morse var det tungt för min lilla kropp så jag tog tablett och CBD.

OBS jag har märkt en sak, om jah ej tar dem dom timmarna jag brukar då hamnar min kropp i obalans igen och värken kommer. Så sjukt att dem kapslarna fungerar så bra på mig :) 

Annars har jag mått så bra! Söt suget bara ökar för varje dag! Haha tryckte i mig 3st nogger glassar igår 😇😳 gör inget vill gå upp i vikt som sagt (vilket jag inte gjort än :/ ) 

Min sambo säger att han har en helt ny tjej här hemma , vilket gjorde mig så glad att jag nästan blev nykär i honom igen! Och jag känner mig annorlunda.. på ett så gott sätt! 
Fibro drabbar en själv väldigt hårt men man glömmer dem i ens närhet som också får stå ut med ens humörsvängningar, trötthet, tråkighetsyndrom (när man inte vill hitta på ett skit haha) värken ("ta inte i mig såå hårt!!!" Pendlar till "varför tar du aldrig på mig???") listan kan göras lång! 

Idag har vi varit till djurparken igen :) kallt men vi härdade ut .. Matteo gillade katten på gården mest (som sin mor) haha det blåste så mycket så vi åkte till dollarstore där jag kunde handla tavlor som jag kan måla på.. har nya beställningar att måla och sälja vidare :) 
Vill ni ha en måla "fibro kvinna" eller kossorna så hojta till! Passa på nu när jag mår så bra ;) 

Nej nu värker mina fingrar och jag he väl inte hunnit skriva då mkt om CBD kapslarna 😅 men som ni märker så är jag mycket gladare och visst värken är där men det är precis som om kroppen och hjärnan samarbetar lite bättre nu 

#1 - - Erika:

Lägger du ut dina tavlor för försäljning någonstans?

Svar: Jag kommer ha det här på bloggen :) men just nu har Jag fått beställningar på önskemål dem vill att jag målar :) vill du beställa en målning via önskemål så smsa mig gärna på 0704755485 kram!
Daniella Di Paolo