.

Publicerat i: just me
Du skapade min bästa vän
En käraste jag fann hon ljuger än
Sömnlösa nätter med tankar som kommer hon komma imorrn..
Nu när jag lyckats se tiden som varit fylls jag med ilska, besvikelse och sorg
Du dödade min bästa vän
Du skapade henne just för mig

Jag tror du måste ha bestämt dig just den kvällen
Jag ska bli som hon
Jag ska berätta en historia skapa den lika hemsk som hennes
Då kanske hon ser mig
Jag såg dig
Jag såg en stark kvinna med ett vilset barnaögon 

Så många gånger jag släppt allt för henne
Varför var allting mellan oss en lögn
Jag vill inte hata dig
Jag ska försöka förlåta dig
Du är ju sjuk i dina sinnen 
Förstår du inte att du dödade allt?
Du skapade mig en bästa vän för att sedan ta hem henne igen
Spela på ett sånt mästerskaps skådespeleri, ja du borde byta karriär 
Jag misstänkte aldrig dig jag ville alltid tro dig finnas där hålla om dig när dagarna dina var mörka. Du vet saker om mig som ingen annat fått känna till
Känner mig naken när du står där som ingenting
Vem är du? 
Vart tog du min bästa vän?
För henne till mig igen