Jag kommer vlogga

Publicerat i: just me Vlogga, bebis, nyblogg, taggad, trött, villhinnablogga

Jag kommer börja vlogga istället! :) känner att det kommer vara enklast för mig nu när man har en bebis :) men tror jag behåller min blogg och dela mina videos här.. Eller kanske letar en ny sida... Vet ni någon bra?

#1 - - Anonym:

Hej . Snubblade in på din blogg och tänkte passa på att tipsa om BF 2016 Västerås gruppen på FB nu när du ska flytta tillbaka hit:-) Ca 50 mammor och blivande mammor som gärna träffas för fika, promenader,skitsnack o allt vad man nu vill göra😀

#2 - - Anonym:

Hej . Snubblade in på din blogg och tänkte passa på att tipsa om BF 2016 Västerås gruppen på FB nu när du ska flytta tillbaka hit:-) Ca 50 mammor och blivande mammor som gärna träffas för fika, promenader,skitsnack o allt vad man nu vill göra😀

Svar: Åh tack det ska jag göra :) va roligt och träffa andra mammor
Daniella Di Paolo