BVC

Publicerat i: just me

Hej på er! Igår var Matteo super pigg och vägrade sova mer än 20 min åt gången, så igår fick jag ej mycket gjort.. Men fick gå en stund i skogen när André kom hem :) det räckte för mig! Skogen ger mig en otrolig styrka och jag mår verkligen bra när jag är där ute! Min själ mår fint nu hehe.
Och idag när vi har en del att uträtta då är Matteo sömnig haha han var vaken en stund och jollrade när jag sminkade mig

Man får liksom passa på vid dom tillfällen när han ej kräver så mycket närhet. Om han inte är som nu tex och bara sover 😁 numera görs det snabb duschar, snabb städningar, lätt lagad mat osv.

Vi sitter nu på BVC och väntar på matteos andra läkarbesök :) sedan ska vi till Västerås! Då ska jag publicera förlossning del 2 , pöss!

#1 - - Anonym:

Vad härligt att din kropp och själ mår bra😄 gå oftare till skogeeeeen😉😄❤ och fina Matteo❤ nu ser jag att han liknar dig min kära Mamma Daniella❤😙😚 älskar er alla 3❤😙😚

#2 - - Angelica:

Så söt han är !