14 dagar innan förlossning
 
söker:... förlossning
altenativ : veckans bläcka , vatten går... förlossningspodden JA där har vi det. 
nu ska vi se.. avsnitt : elefanten i rummet. min tanke är nu att jag ska lyssna på dessa avsnitt så jag är förbered till FL:
 
varför jag just valde det avsnittet vet jag ej, tyckte väl titeln lät rolig. 
avsnittet handlar om att brista under förlossningen. SKRÄCK! 
Jag kan säga det att det var min stora skräck, det som gjorde att jag 14 dagar innan det var dags blev deppig. 
Depression eller bara låg vad vet jag, jag mådde inte bra och det gick ut över min André.
Avundsjukan..  Varför ska jag få trycka ut vårat barn igenom min fiffi för haha ja jag vet hur det låter men just då oroade jag mig för allt och tanken på att föda var en blanding av lycka och en stor skräck. 
 
2 dagar innan förlossningen
 
 Nu börjar jag längta istället.. minsta lilla tecken berättar jag för André. Tillslut blev det nog tröttsamt haha. 
söndagen den 7/8 åker vi till Enköping där vi hälsar på Jerry och Caijza.
innan vi åker märker jag ej konstig sörja i trosan:S och på deras toalett går slemproppen! yey men nu kan det iallafall ta ett par dagar innan någonting händer. 
Vi kommer hem sent .. tror kl var runt halv 2 när vi kom hem (på natten) 
letar fram ett par byxor (mjukis) drar av mig mina byxor jag använt och ska sätta på mig på soff kanten. 
Då jag känner att någonting knäpps i ryggslutet på mig... hinner reagera på känslan sedan sprutar mitt vatten ut.
ANDRÈ VATTNET GÅR!! eller har gått eller nej det fortsätter. 
André börjar ställa in sig på att åka och ska packa väskan medans jag sitter nu lugnt på toaletten och tänker *hjälp det händer* 
 
/bilden togs söndagen den 7/8