Naket och ärligt!

Publicerat i: just me Fibromyalgi, kronisksjuk, kronisksjukdom, mamma, smärta, småbarnsmamma, värk
- Smärtsam morgon

Med så blandande känslor lägger jag upp den här videon.. det går ej att bli ärligare och naknare än så här...man hör folk ha ont men inblicken hur det kan se ut för dem finns ej.. här sitter jag och har så ont i lederna i mina ben.. jag kan ej Gå runt utan jag är fast på täcket här på golvet. Lyckades få Matteo in i sin gåstol så jag hasar mig runt efter honom tack vare täcket på golvet! Man får göra det bästa av situationen, vill aldrig att min värk ska hindra mig från att vara mamma och kunna leka med min son. Usch jag har ångest över denna video men tänker att den kan nog finna tröst hos mammor eller bara folk med värk som vill ge upp! Ni mammor som är friska vill jag bara säga njuuut, njut av att ni orkar, njut av att ni kan göra flera saker samtidigt, njut av att ni KAN! 💕  detta går ! Till alla mina  med all slags kronisk smärtsjukdom, ni är fantastiska!! Finn det lilla ni kan göra och var stolta över er själva.. även om det kanske bara är att orka upp för att göra kaffe men JA va grym du är , du tog dig upp!!! All kärlek ❤️ #fibro #fibro