Mina "syskon"

Publicerat i: just me Familj, Kusiner, Shsjpn

Mina föräldrar separerade när jag var 3 år gammal så jag har tyvärr inte fått känna känslan av att få känna hur en verklig familj känns! 

Men vet ni... det betyder inte att jag inte har fått kärleken bara en familj kan ge! 


Jag är halv italiensk och halv finsk! En väldigt stor släkt, kan jag säga! Jag var som barn väldigt mycket med mina kusiner.. jag har två speciella kusiner! Som i mina ögon är som mina syskon!
Det är Malin från pappas sida och Christian från mammas sida!

Så här kommer en liten hyllning till mina kusin/syskon!


Christian är knappt ett år äldre än mig.. han är 5 månader äldre än mig :) har sedan bebis sett upp till honom! Vi var jämt tillsammans, hemma hos hans föräldrar eller nos nonna! Christian ville leka med mig ofta men ville aldrig dela med sig av sina leksaker haha han tog alltid allting ifrån mig! 

Idag ses vi inte kanske så ofta som jag velat men det gör inget för när vi väl ses har vi alltid så kul! 
Han är min kusin men mer min storebror!

Väldens snällaste och roligaste kille, ingen annan får mig att skratta som Christian! 
❤️❤️

Malin :) min fina malin! 

När jag var 8 månader så fick jag en fin julklapp! Min kusin Malin :) 
Malin och min relation går inte att beskriva.. vi är så lika som en person i två upplagor.. många tror faktiskt vi är riktiga syskon :)

Vi har varit med om så mycket tillsammans, hon finns alltid där för mig! Hon har aldrig vänt mig ryggen som många andra har gjort.. hon förstår mig! Och det kanske är därför hon stannat kvar ❤️ 

När vi var små skulle Malin alltid vara med mig, ingen annan fick vara med inte ens Maria ibland haha 
När jag tänker tillbaka och tänker hur våra liv ser ut idag så är jag så tacksam att vi har varandra! Och alla i våran familj! Våra barn ❤️ 

Vill skriva mer men nu börjar jag känna att migränen är på väg :/ 

#1 - - christian:

vad gullig du är får så dåligt samvete nu .
aaaw okey du ska få tillbaka vissa leksaker som jag tog ifrån dig,du är vuxen nu och kan leka med dem så du är redo :D:D:D men du måste göra pasta al forno först capisce ;)?

Svar: Haha okej lovar. 😂
Daniella Di Paolo