far och dotter dag

Publicerat i: just me
denna bild vart den enda, och den är på mig, yeey.
haha nej men igår var jag johanna och amanda till Å, mysigt och ruligt hihi,
vart ej en lång stund för mig, när vi druckit upp så hämtade ep mig så gick amanda och johanna vidare till nästa ställe, :)
idag har jag jobbat, haft värk i mitt ben hela jobbpasset, och bara velat gå i ide.
tur är att jag har en underbar far som hämtar mig i nöd och läge, så vi handlade efter jobbet.
jag for hem lagade mat, blev en ensamrätt, lövbiff m italiensksallad. MUMMA
ehm sen slocknade jag bara helt så där, sov ca 3 timmar.. underbart! Fick dock typ panik efter ett tag, så jag tog på mig kläder och cyklade för att sola, gick sedan över till pappa, och hade en fin far och dotter kväll med solsidan haha så kul!!
´
jävlar va långt inlägg, nu har ni väl slutat läsa, jag hatar långa inlägg och läser aldrig bloggar som skriver FÖR mycket, därför skriver jag typ aldrig så här mycket. haha
så jag avslutar nu
puss