...

Publicerat i: just me
okej, jag är okej
men jag försöker
min tid är nu
under så lång tid trodde jag att det betydde mer
inte av känslor 
nej
just av den tiden som blev sagt
oss emellan
de finns inget här
du har förklarat d utan att säga ett ord
klart jag bryr mig om dig
de är så självklart
att jag bryr mig om dig
och det gör ont 
när mina svar inte ger svar
och dina inte vill fram
varför ska jag ens försöka få dig att förstå
att för mig var de inte bara ytligt
nej jag brydde mig om dig
men nu ger jag tillbaka mig själv 
åt dig själv
 jag vill inte längre bli... så här
när allt jag ville
var att jag ville dig väl
inte från mig nu
sen första gången du klev in innaför mig dörr
med frågor och citat 
så korkade att de fick mig att skratta
så minns jag dig
från dag ett
med skratt
inga löften 
vi hade inga löften
nej de var perfekt
inget var sagt för att sägas
vi bara va