.

Publicerat i: just me
Jag kan inte lova dig 
Lova dig annat än att jag kommer svika dig
Och jag
Jag kan ej lova att jag alltid kommer finnas omkring
När ditt hopp faller ner från din tron
För vi är unga
Vi vet inte bättre än de våra lustar fyller oss
Och kärlek
Kärlek kan fylla oss och förstora känslor vi egentligen inte vill kännas vid
De vi skapar att älska

Jag ville tillslut fly
Jag kunde inte bära bördan för både dig och mig
Och jag föll för fort 
Kunde inte se kärleken
De var som en förbannelse jag ej kunde bryta
Men de var mer ett löfte jag ej kunde ge 
Tänk om jag hade fel
Tänk om jag gjorde fel

Och den där gatan
Betyder mer nu när vi ej kan gå där hand i hand
Jag är ej hel och du vill aldrig synas till
Men jag ser dig varje dag
I mina minnen får jag minnas dig
Och jag älskar den älskade känslan
Att du aldrig kommer kyssa min panna igen.