Min förlossningsberättelse

Publicerat i: just me Fibrom, Fibromyalgi, Förlossning, Mamma

Nu finns min förlossningsberättelse på gravid vecka för vecka i samarbete med Libero! Hoppas min berättelse kan hjälpa någon annan eller ge stöd som andras berättelser har gjort för mig!

- I samarbete med Libero
#1 - - Jenniey Love:

Ska genast kolla in det klippet. Många kramiz<3

Svar: tack :) kram <3
Daniella Di Paolo

#2 - - Anonym:

Hej!
Försökte hitta en mail till dig eller liknande men hittade inget. Ville fråga dig om de där cbd kapslarna? Tar du dem mot fibromyalgin? Tack på förhand!

#3 - - Nillan:

Hej Daniella... jag har haft Fibromyalgi, fick min diagnos på -80 talet, och utredning på Sofiahemmet 1999.... Jag kan varmt rekommendera dig att söka frisk vård hos Naturläkare. Jag började hos Homeopat -Zonterapeut- Homiatriker... och nu senast Bowenterapeut/Naturläkare. ( tyvärr flyttar människor och går i pension så mångt o mycket, därför olika behandlare) Sjuk vården har inte hjälpt mig ett dugg. De har bara erbjudit mediciner, av olika slag. Jag äter bara vitaminer/mineraler/ eko kost/ ej gluten o mejeriprodukter som kan ge mig inflammationer i kroppen/ ej fläskkött som inte är bra för Fibro. // Lycka till /hälsningar Nillan

#4 - - Nillan:

Ps// Hej... glömde att skriva.... har Du kollat din sköldkörtel ? Googla på underproduktion....Många som har Fibro har underproduktion (eller över), av Sköldkörtel hormon, så även jag. Äter naturligtvis rent naturligt hormon från Ko. Holistic Thyro... den kan man inte köpa ute i affär eller inte på nätet, den rekommenderas/köper man av Naturläkare/Homeopat....// ds